Enjoy the silence


Först och främst vill jag tacka er för stöden som jag fått,syftar på förra inlägget och historien angående amanda bergs blåsning. Jag har gjort allt för att lösa det men har inte kommit nån vart, då jag varken kan komma åt henne, eller hennes chef. Har fått veta att hon redan en månad innan vår överenskommelse hade sålt samma klänning till någon annan, har fått alla mejl och har därmed bevis på även detta. Jag fick även tag på amanda bergs nummer och ringde upp henne, något som faktiskt inte har gett resultat. Hon förväntade sig nog inte att jag skulle gå så långt, så hon hade inte heller förberret någon bortförklaring. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när hon pep ut att hon faktiskt hade 2 klänningar av samma och har skickat iväg bägge två, varav den ena till mig. När jag nämnde ordet polisanmälning sa hon att hon skulle överföra pengarna till mitt konto innan måndag. Måndag kom måndag gick, veckan tog sitt slut och nu är även majmånad snart över. Inte har jag sett pengarna dyka upp. Jag har kontaktat hennes chef som inte verkar vilja hjälpa. Nu undrar ni varför jag inte gör en polisamnälan. Jag skulle så gärna ivlja sätta dit henne .Det handlar inte om pengarna, jag hoppas verkligen att dom 550 kronorna har fått henne att sova gott om nätterna, utan det handlar om hennes jävla beteende. Noll respekt. Men grejen är ju den att jag bor i grekland och att göra en polisanmälan via internet kräver så mycket tid. och jag vet inte ens om det är möjligt, om jag ens kommer få något ur detta. Och hon är absolut inte värd att slösa den på. Karma säger jag bara. What goes around comes around, hon kommer förr eller senare få betala för detta - på ett eller annat sätt.


Vid sidan av detta har jag fakstikt också levat. i helgen var jag och badade trots att vattnet är väldigt väldigt kallt än.
Igår åkte jag ner till aten för sjunga till depeche mode. få känna dave skvättas på mig och sjunga allsång med 40 000 andra. väl framme vid 17 fick vi vänta till 21.30 då någon presstalesman kom ut och förklarade att koncerten ställts in då dave blivit sjuk - snarare tagit överdos.
här kan ni läsa om detta på aftonbladet. Känner ni ironin i meningen "enjoy the silence"?

Idag jobbade jag, imorgon jobbar jag, på fredag jobbar jag kväll, på söndag jobbar jag kväll. På måndag jobbar jag morgon och på tisdag jobbar jag morgon. Jag orkar inte. Men på tisdag kväll åker jag till mykonos. Jag orkar!





Det kanske var värt att åka ner trots allt. jag träffade världens snyggaste alexander.


Puss på dig amanda berg. Och god fortsättning till dig och ditt team, hoppas verkligen att du använt mina pengar väl. Vissa människor har helt enkelt inget samvete.
Mina vänner - se och lär. Läs och värdera. Gör inget som du ska behöva slösa flera dagar på för att få din rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0