Visst är det kul att blogga men inte när man glömt bort bloggen

Jag har förmodligen haft andra saker för mig. Jag har bara använt internet då jag kännt att jag behöver gå in på facebook och utforska allting där. Nu har det varit strömavbrott i hela norra Grekland i snart en timme. Jag skulle gå ut i kväll men det verkar som att det blir en tidig sömn. Jag sitter här i det stora rummet och dricker coca-cola och förklarar för er främlingar att livet är hårt utan ström. Finns absolut ingenting att göra.dessutom funkar inte mitt mobilnät så det känns lite som domedagen. Det är stunder som denna man önskar att man vore gift eller åtminstone hade sambo.

i vilket fall måste jag berömma Helena för dom fina örhängena som jag vunnit! Hon skicka hem dom till i Grekland och det måste jag tacka henne för! Riktigt fina är dom, mycket finare i verkligheten än på bild. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0