Mitt liv upp och ned


vad har en annan människa för betydelse i ens liv? varför lägger vi ner så mycket tid på andra, så mycket mer tid på andra än på oss själva? I slutändan kommer ingen ta dig i handen och visa dig vägen, vi är ensamma igenom livet, vi sover ensama då dagen blir natt, då allting är mörkt, då man behöver denna någon som mest.


Dom senaste dagarna har allting gått åt fel håll, om jag bara visste vilket håll som är det rätta skulle jag vrida och vända allt så att allting blir bra igen. Men bra är så generellt som det låter för så fort något går bra för mig går något annat dåligt. Jag kan aldrig ha allting på den goda sidan. jag kan aldrig njuta av något utan att ha annat i tankarna som på något sätt förstör det goda. Jag vet inte vad jag bör göra. Åka tillbaka eller inte, stanna kvar, reda ut saker och ting eller gå vidare? Jag vet ingenting längre och jag börjar bokstavligen få ont i hjärnan. jag vet inte om jag vill stanna tiden stanna klockorna och bara vara eller om jag vill vrida tiden bakåt. Bakåt eller framåt? Så vilsen är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0