Hemma

Jag hade superkul på posidi.Så kul att jag ska tillbaka dit i helgen. Under veckan som gått har jag shoppat för det är rea dagar här i grekland, och så har jag umgåtts med släkten som varit på besök här hos mig. Jag har även varit på tre James koncerter - torsdag+fredag+lördag. Jag älskar bandet James så när jag hörde att dom kommer spela tre dagar i rad var det en självklarhet att jag skulle stå och hoppa där längst fram. Och känna Tim booths svett, hoppa,dansa i 35graders värme, svettas som aldrig förr men inte bry sig ett dugg för det tänker man inte på när man har sin tonår, och för den delen sin vardag, precis framför en. Jag älskar Tim booth, ingen dansar som tim booth.

precis så smutsig som jag ser ut var jag i posidi. Men det är ju så när man campar i några dagar


dom här köpte jag idag på rea för 15 euro = cirka 150  kronor. tack för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0