Kent



en sak som är dåligt med att bo i grekland (förutom att det inte finns scan köttbulalr i mataffären) är att jag är så långt bort från Kent. Min stora kärlek Kent. jag växte upp med kent och får fortfarande gåshud var gång jag hör Jockes röst.
Kent är mina hjältar! Dom tog mig igenom de allra svåraste åren.
På mitt förra jobb när jag ibland jobbade morgon och det var lugnt brukade jag spela verkligen och isola. ibland även hh men den har jag aldrig gillat lika mycket som resten. När jag för några veckor sedan promenerade i thessalonikis hamn hörde jag Jocke stöna från en högtalare, så där fint som bara han kan. Jag hörde Musik non stop ute i en grekisk bar, på svenska. Jag stannade upp, bara log, stängde ögonen och sjöng med honom "visioner i mitt huvud när du ler, jag har hittat nånting vackert vännen...ser du vad jag ser?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0