God put a smile upon my face



nu är jag trött på att leta efter någon bekant som kan ta oss till halkidiki. I morgon firas denna första maj precis som varje år. Vi äter gott kött och dricker mycket alkohol. En stor fest helt enkelt som var tänkt att spenderas med några vänner vid beachen. Men gänget åkte redan idag då jag jobbade och kvar blev jag och olga, helt ensamma. i en tom stad. En spökstad, en tom thessaloniki.
Usch
nu ska jag duscha av mig mitt trötta jag och sedan sova, för en gångs skull innan tolv.
Idag fick jag 25 euro i dricks. Det var väll värt att få ont i tårna av ballerinaskorna. Men aldrig ska jag göra om misstaget att ta på mig ett par 36or i hopp om att foten minskas.

Jag ler igenom denna dag, trots allt. Det förlänger livet! så sägs det i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0